piątek, 17 sierpnia 2012

12

 Wróciłam i chciałam Wam powiedzieć że w ostatnich miesiącach w moim życiu wydarzyło się wiele dobrego. Po pierwsze jestem  studentką dwóch kierunków na Uniwersytecie Jagielońskim, mam genialne mieszkanie w przedwojennej kamienicy, na poddaszu w samym centrum Krakowa, a widok z dachu jest nie do opisania.  ;) Na koniec nie była bym sobą gdybym nie poleciła wam muzyki <tym razem> Edwarda Griega- genialnego norweskiego kompozytora .











foto: PAULA 

buty- z szafy Babci, sukienka- sh, torebka- targ staroci, pierścionek i naszyjnik- prezent


13 komentarzy:

  1. piękna sukienka ;) marze o Jagiellońskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny słonik ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastycznie wyglądasz! :D to niesamowite gdzie czasem można znaleźć tak piękne rzeczy ;)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam niedawno bardzo podobną torebkę i wzasadzie nie wiedziałam z czym ją połączyć. Patrząc na Ciebie stwierdzam, że czerń plus dadatki to strzał w dziesiątkę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie i do obserwacji ;) ---> http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zaczęłam także współprace z firmą odzieżową odkrywka.com co oznacza że mój blog zmierza w dobrym kierunku ;)" - Serio celem założenia przez ciebie bloga jest współpraca z firmami? nie blogujesz dla blogowania? :x
    oczywiście rozumiem, fajnie dostać od sklepu fajnego ciucha, ale to raczej, jak dla mnie, jest po prostu miłym skutkiem ubocznym prowadzenia bloga, ale żeby było to celem? przesada...

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście że jest dodatkiem, nigdy nie napisałam że jest to moim celem ;) nie wiem gdzie to wyczytałaś? w tym jednym zdaniu? śmieszne jak dla mnie ;))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama to zasugerowałaś, pisząc, że blog zmierza w dobrym kierunku dzięki współpracy z firmą ;) to tak jakbyś tylko na tym się skupiała, być może po prostu sama użyłaś złych słów, pamiętaj, że to nadawca odpowiada za treść komunikatu ;)

      Usuń
    2. chodziło mi o coś zupełnie innego ;) źle mnie zrozumiałaś, albo jak mówisz to ja użyłam niewłaściwych słów.Ja na współpracy z firmami w ogóle się nie skupiam, tak się złożyło, że przedstawiciele tej firmy sami do mnie napisali. Moim celem jest trafienie do jak największej liczby odbiorców, a współpraca z firmą tylko mi w tym pomoże, założyłam bloga z myślą o sobie i spełniam się gdy widzę co raz więcej komentarzy na temat mojego stylu. Chciałam Ci podziękować za to że czytasz to co piszę, bo jest to dowód na to że nie tylko zdjęcia trafiają do odbiorców ;)
      Pozdrawiam Cie Gorąco ;)

      Usuń
    3. aaa masz rację, nie ma się co kłócić ;) po prostu się nie zrozumiałyśmy i tyle :)
      pozdrawiam

      Usuń
  8. Twoja torebka jest absolutnym hitem nadchodzącej jesieni:) Udany zakup;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odkrywkę znam i polecam, więc nie mogę się doczekać efektów współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń