poniedziałek, 20 sierpnia 2012

13

uwielbiam takie dni ;) uwielbiam dni z dobrym filmem. Dziś po raz setny wracam do "Samotnego Mężczyzny", od pewnego czasu film ten triumfuje na samej górze moich ulubionych pozycji.
Genialna obsada, nieprzeciętna gra aktorska,moje ukochane lata 60 plus przepiękna muzyka napisana przez Abla Korzeniowskiego, wybitnego kompozytora który skończył Akademię Muzyczną w Krakowie i jak to bywa w Polsce- nie został tu należycie doceniony. Szczerze polecam

A Single Man  - Stillness of the Mind 

 

FACEBOOK 








 FOTO: Paula ;)

spodnie- sh, kurtka- uszyta według mojego projektu, buty- Venezia, torebka- sh, pierścionek- DIY

30 komentarzy:

  1. kurtka od razu wpadła mi w oko, świetnie ją wymyśliłaś i fantastycznie w niej wyglądasz :) całość bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw, a buty r e w e l a c j a.

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdrościć pomysłu ;)

    zapraszam:
    http://modoos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladaja te buty;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pumpy uwielbiam, kurtka jest bardzo fajna, ale to buty przyciągają mój wzrok i zachwycają:) Szałowe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierścionek diy - genialny! :)

    zapraszam też do mnie:
    www.veraspop-upworld.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O filmie nie słyszałam, ale skoro tak go zachwalasz to pewnie po niego sięgnę :>

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mrau, kurteczka naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa i oryginalna stylizacja ! piekne buty, pozytywny look! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jestem pewna czy dodał sie mój wcześniejszy komentarz bo nie pamietam czy masz moderacje :)

    bardzo Ci dziekuję za przemily komentarz.
    Twoj najnowszy set bardzo mi sie podoba, szczegolnie ostatnie zdjecie pokazuje jak wszytsko fajnie ze sowba wspolgra :)

    zapraszam Cie do polubienia mojej strony na facebooku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz. Te buty nadają stylizacji uroku. :)
    obserwuję :)

    dominicasinspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Te buty absolutnie zawróciły mi w głowie - są rewelacyjne i przede wszystkim świetne zestawione z całością!
    Krój spodni - pięknie lezą! I ta krótka kurteczka - genialna - pozazdrościć :) Masz świetne wyczucie stylu, jak nic dodaje do obserwowanych bo jest na co popatrzeć :)
    A co do filmu - czasem mam wrażenie, że 'już wszystko widziałam' ale muszę przyznać, że ten film mi umknął, a z racji nadmiernej ilości wolnego czasu (dzień dobry pani chorobo) z chęcią go obejrzę ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjnie wyglądasz;)) świetna kurtka:)

    Zapraszam do mnie;)

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne spodnie ;-). Bardzo mi się podobają wykończenia nogawek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne masz buty!!
    Od razu przykuły moją uwagę:))
    Bardzo milo było poznać:))
    zostaw prosze u mnie email, przesle zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczne spodnie i skóra:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool outfit! Love the jacket and the shoes :) x

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny żakiet i spodnie też twórcze!!!


    klimatycznie! obserwujemy?!

    ja obserwuje!


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, bardzo lubię takie zestawy!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. hej :) prowadzisz jeszcze bloga? wrzucaj posty, bo lubię taki styl ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    p.s obserwuje i czekam na wpisy! ;)

    OdpowiedzUsuń